loading...
منچستريونايتد Manchester United
شهاب بازدید : 682 سه شنبه 27 تیر 1391 نظرات (5)
امروز در اولدترافورد

توضیح: ساعتها، تماماً به وقت ساعت تابستانی بریتانیا هستند. BST

همانند سایت باشگاه رویدادها را بروید از پایین به بالا بخوانید!

 

سه شنبه

 

23:55 زمان این شده که فعلا پس از یک روز بسیار شلوغ ولی بسیار لذت بخش، از شما خداحافظی کنیم. فردا نیز یک روز سردرگم کنندۀ دیگر است، نیک با سرمربی دیدار می کند تا ستونش در مجلۀ Inside United را بنویسد، ضمن اینکه من با مربی بدن سازی تیم اول، تونی استرودویک دیدار خواهم داشت تا بپرسم که چه برنامه های برای پیش فصل در حال اجرا است. و خوب وای! یه مسئله کوچیک هم پوشش اصل بازی برابر تیم آموزولو خواهد بود! نمی تونم صبر کنم! شب همگی خوش. (GT)

 

20:10 من همین الآن از تمرین بازگشته ام - یک موش آب کشیده پس از بارندگی آنی! و اکنون به یک جلسه با حضور چند تا از اسطوره های قدیمی خواهم رفت - دنیس ایروین، برایان رابسون، کوئینتون فورچون و گری بیلی (مترجم: فورچون و بیلی اسطوره های اهل افریقای جنوبی بودند که البته بیلی که دروازه بان بود، برای کشورش بازی نکرد و فقط در رده جوانان برای انگلیس بازی کرد.). من کمی فرصت داشتم که چند ویدئو از تمرین آپلود کنم. من جمله از حضور کاگاوا در تمرین خرس وسط. و نیز از دوندگی بچه ها در زمین عالی ورزشگاه موسس مابیدا. از منوی سمت چپ اونا رو دانلود کنید. (GT)

- فیلم تمرین در موسس مابیدا - دانلود کنید -

- فیلم کاگاوا و تمرین خرس وسط - دانلود کنید -

- فیلم آموس و اجرای نمایش روی درام - دانلود کنید -

- فیلم فرگی و آموس در یونیسف - دانلود کنید -

- فیلم هواداران هیجان زده در تمرین یونایتد - دانلود کنید -

- فیلم برباتف که به هواداران امضا می دهد - دانلود کنید -

- عکس هواداران -

- عکس امضا دادن برباتف -

- عکس آموس و اجرای درام -

- عکس فرگی و آموس در یونیسف -

 

19:33 چند هزار نفر از هواداران به تماشای تمرین آمده اند اما با آب و هوای سرد و بادهای طوفانی مواجه شده اند. علی رغم این آب و هوای بد، تیم هنوز چند صحنه جذاب در تمرین برای هواداران اجرا کرد. یک جلسه تمرین شوتزنی، که بهترین صحنه اش حرکت آکروباتیک وینگر پرتغالی (به به) بود. ما به زودی چند عکس و یکی دو ویدئو در این بلاگ قرار می دهیم. (NC)

 

18:07 همین الآن از یک رویداد یونیسف که با حضور آموس و رئیس به مدت سی دقیقه برگزار شد برگشتم، ما یتیمها و بچه های فقیر را که توسط پروژۀ Isibindi (وابسته به یونیسف) حمایت می شوند ملاقات کردیم، پروژه ای که هدفش این است که حصار توهین آمیز و بدرفتاری پیرامون آنها را بشکند و برایشان خانه هایی سرشار از احساس و پشتیبانی آماده کند. بن و سر الکس با جوانان گپ و گفتگو داشتند و بن نیز کمی درام (نوعی ساز) زد و نشان داد که استعدادش خوب است! اکنون من و نیک در جلسه تمرین تیم حاضر هستیم. که توسط حدود دو هزار تماشاگر تماشا می شود. تمرینات تمرین را نیز می توانید از گالری ببینید. (GT)

- عکس -

- عکس -

- عکس -

- عکس -

- عکس -

- عکس -

- عکس -

- عکس -

- عکس -

- عکس -

- عکس -

 

17:23 شنیدن سخنان امروز بعد از ظهر پل اسکولز درباره عشقش به فوتبال جالب بود. او در جواب یک پرسش هواداران که "آیا در فوتبال در صورت داشتن تفریح کمتر امکان پیشرفت بالاتر هست؟" گفت: "من فکر می کنم که فوتبال تماما تفریح است. قطعا ما آن را جدی می گیریم، ولی در نهایت فقط یک بازی محسوب میشه. ما خوش شانسیم که می توانیم این بازی را به عنوان شغلمان انجام دهیم و از این راه کسب درآمد کنیم. ما هر روز بازی می کنیم و از تمرین لذت می بریم، ما از بازی کردن لذت می بریم. در واقع من فکر می کنم که هرچه بیشتر تلاش کنیم، بیشتر از آن لذت خواهیم برد حتی. و شکی نیست که هنوز هم با وجود سختتر تلاش کردن، این ورزش مفرح است." (NC)

 

17:11 خوب اکثر کارهای اسپانسری تموم شده و اکنون من برای یک رویداد وابسته MTN برای سؤال جواب هواداران و پل اسکولز و جس لینگارد و ریو فردیناند خواهم رفت. و گما نیز در نهایت خوش شانسی با سر الکس برای دیدار یونیسف خواهد رفت. قطعا در زمان بازگشت خبرهای بسیار زیادی برای ما خواهد داشت. برنامۀ بعدی آنگاه رفتن به ورزشگاه موسس خواهد بود. (NC)

 

15:05 همونجور که شما می دانید، معمولا در یک تور، اتفاقاتی ورای فوتبال و بازی روی می دهد. در بین هر وقفه ای در تمرینات، یک رویداد اسپانسری روی می دهد، همینطور خوشامد گوییها، سؤال و جوابها و ... امروز ظهر،به  هفت تا از ارزشمندترین مشتریهای MTN (این شرکت MTN شرکت پیشگام خدمات ارتباط جمعی در افریقاست) حق انحصاری حضور با سرالکس در یکی از جذاب ترین بارهای ساحلی دوربان داده شد. سرمربی دربارۀ نلسون ماندلا، فوتبال افریقای جنوبی و نیز عشقش به "این کشور زیبا" صحبت کرد، و سپس به عکس پرداختنها و امضا کردنها پرداخت. چند عکس و یک ویدئو را می توانید ببینید. (NC)

- فیلم جلسه با حضور MTN - دانلود کنید -

- فیلم حضور بازیکنان در فرودگاه - دانلود کنید -

- فیلم پیش بازی یونایتد برابر آمازولو - دانلود کنید -

- عکس -

- عکس -

- عکس -

- عکس -

- عکس -

- عکس -

- عکس -

- عکس -

- عکس -

 

13:50 وای! یک روز شلوغ در اولین روز حضور در افریقای جنوبی را شاهد بودیم با توجه به نشست خبری امروز صبح، جلسۀ تمرینی، و اکنون نیز چند فعالیت تجاری با حضور سرمربی و تیم. نیک اکنون در محل یک رویداد با حضور سرالکس حاضر شده است. ضمن اینکه هر دوی ما در یک ساعت و نیم آینده در رویدادهای بیشتری حضور خواهیم یافت. من برای پوشش یک رویداد با حضور برخی بازیکنان جوان و البته برایان رابسون دعوت شده ام - حضور در مراسم معمولا جزو وظایف من نیست ولی من این بار رو می روم! با بعدا گزارش را ارائه می دهیم که اوضاع چه طور پیش رفت، و یپی به تمرین آزاد امشب خواهیم رفت. (GT)

 

13:05 گما از تمرین بازگشته است و من هم در این مدت یک پست دربلاگ درباره پذیرایی هواداران دوربان تاکنون از تیم نوشته ام. امروز بعد از ظهر ما یک ملاقات با اسپانسر ها خواهیم داشت و سپس برای تمرین به استادیوم موسس مابیدا بازمیگردیم. (NC)

 

12:21 آماده سازی های بسیاری برای بازی فردا شب، امروز در استادیوم انجام می شود. جایگاه دوربینهای فیلمبرداری مشخص شده اند، صندلیها تمیز شده اند و بلندگوها تست می شوند. روز مسابقه زود باش زودتر فرا برس! (GT)

 

11:35 اکنون کمی تمرین بیشتر به بازی شبیه شده است. پل اسکولز نبض میدان را در دست گرفته است، پاسها را به اطراف پخش می کند و سرعت تمرین را دیکته می کند. تمرین کردن با چنین استادی در میانۀ میدان، باید برای بازیکنان جوان غنیمتی باشد. (GT)

 

11:20 بازیکنان در زمین دارند خرس وسط (Boxes) بازی می کنن، جایی که یک مرد در وسط، باید توپ را دنبال کند و بازیکنان دور او سعی می کنند که توپ را حفظ کنند. شینجی کاگاوا در دستۀ بزرگسالتر ها تمرین می کند، و نتنها چست و چابک نشان می دهد، بلکه گاهی به نظر می آید که در شوخی ها نیز شرکت می کند. خرید جدید دیگر ما، نیک پاول، با گروه جوانترهاست و او هم به نظر می آید که دارد لذت می برد. (GT)

 

11:10 من در ورزشگاه موسس مابیدا هستم. جایی که بازیکنان پشت درهای بسته یک تمرین کاملا پرحرارت را دنبال می کنند. یک زمین ورزشی عالی است و من منظرم که بعد از ظهر که تمرین پیش چشم هواداران برگذار می شود، اینجا بیایم. (GT)

 

10:15 در حالی که من در هتل مانده ام تا روی اخبار امروز صبح نشست خبری کار کنم، گما به اولین جلسۀ تمرینی تیم در افریقای جنوبی رفته است. او شواهد خود را از آنجا شروع تمرینات ارسال خواهد کرد. عکسها را از اینجا تماشا کنید. (NC)

 

09:20 من همین الآن از هتل محل استقرار تیم که نشست خبری در آنجا برگذار شد برگشتم. متأسفانه اتصال وایرلس اینترنت قطع بود بنابراین نه من و نه گاما نتوانستیم برای شما اخبار آنلاین را بیاوریم. شما می توانید دو دیدگاه بیان شده در نشست را در صفحۀ اصلی بخوانید. یکی دربارۀ وضیعیت جدید مصدومیت مدافعان یونایتد، و دیگری نیز دربارۀ ترکیب احتمالی یونایتد برابر آمازولو. (NC)

 

دوشنبه

23:40 اکنون گالری تصاویر ما 15 تصویر دارد - 8 تصویر از فرودگاه منچستر امروز صبح، و 7 تصویر از ورود عصرگاهی ما به دوربان جایی که بازیکنان با استقبال بی نظیری از هواداران روبه رو شدند، و یادگاریهایی برای آنها امضا کردند. در مورد من و گما چطور؟؟!! خوب، البته هیچکس حتی یک چشمک هم برای ما و زمان ورودمان به افریقای جنوبی به ما نزد... (NC)

برای تماشای عکسها کلیک کنید:

- کاگاوا -

- کاگاوا -

- اسکولز -

- چیچاریتو -

- آموس، ووتون و ؟ در لابی فرودگاه -

- برباتف تنها در لابی فرودگاه -

- پاول، اندرسون، به به  و ؟ در لابی فرودگاه -

- کاگاوا در هواپیما -

- چیچاریتو در حال امضا دادن به هواداران در دوربان -

- سرالکس در فرودگاه دوربان -

- سرالکس در فرودگاه دوربان -

- برباتف و والنسیا در فرودگا دوربان -

- هواداران مشتاق در دوربان -

(ترجمۀ مقوای دست یک هوادار: لطفا پیراهن من را امضا کن)

- هواداران دوربان -

- فردیناند در دوربان -

 

21:50 فردا هیچ فرصتی با شروع تور برای ما نیست! کار صبح زود برای ما شروع میشه، نشست خبری سرمربی ساعت 08:30 آغاز می شه. ریو فردیناند و نفراتی از آمازولو نیز فرگی را در این نشست همراهی می کنند. سپس یک جلسه تمرین در صبح خواهیم داشت، فعالیت های ظهرگاهی مربوط به اسپانسرها، یک دیدار از طرف یونیسف از یک روستای نزدیک این اطراف، و نهایتا یک دیدار اولیه از ورزشگاه Moses Mabhida که بسیار ازش تعریف کرده اند. قطعا باید با هواداران زیادی پر شود. هوادارانی که مشتاق دیدار جلسات تمرینی تیم هستند. و مانند همیشه ما در صحنه خواهیم بود تا به صورت اختصاصی از طرف ManUtd.com، حوادث پشت صحنه این رویدادها را برای شما گزارش کنیم. (NC)

 

21:45 من در طول پرواز، گفتگویی کوتاه با یکی دو تا از جوونا داشتم. ریان تونیکلیف، رابی بردی و اسکات ووتون به ویژه جزو افرادی بودند که بسیار از بودن در این سفر هیجان زده اند، در حالی که بن آموس مصمم است تا پیش از انتقال قرضیش به هال سیتی، خودی نشان بدهد. ضمن اینکه پس از عکس انداختنهای جمعه، من نهایتا مصاحبه ام را با چیچاریتو امروز در هواپیما به پایان رساندم. او از شرکت کردن در اولین تور پیش فصل کاملی که در باشگاه سپری می کند، خوشحال است، و پس از بیان نظرش درباره اتفاقات ناگواری که در آخرین روز فصل گذشته افتاد، اکنون هدفش را برای این فصل متمرکز کرده است. شما می توانید مصاحبه کامل را در ویژه نامۀ سپتامبر Inside United بخوانید. (GT)

 

21:40 همین الآن پس از یک پرواز یازده و نیم ساعته به دوربان رسیدیم. استراحت، خوردن، تماشای فیلم، کارت بازی و گوش دادن به آهنگ همگی در کنار اندکی خواب جزو برنامه های ما (در هواپیما) بود. اگرچه مزیت افریقای جنوبی این است که تنها یک ساعت و نیم (با منچستر) تفاوت زمانی دارد و لذا همه امشب را خوب می خوابند. هواپیمایی که ما با آن سفر کردیم، چند ماه قبل توسط نخست وزیر، جیمز کامرون در سفرهایش استفاده می شد. ضمن اینکه شرکت Foofighters برای یکی از تورهایش چند سال قبل این هواپیما را اجاره کرده بود، بنابراین این هواپیما چره های مشهوری را در سرتاسر جهان به پرواز درآورده است. این هواپیما در طول سفرمان در افریقای جنوبی و همچنین در سفر به چین در اختیار ما خواهد بود. و البته خدمۀ بسیار بسیار مهربانی دارد - دو نفر از آنها نیز هواداران پر و پا قرص یونایتد هستند. (GT)

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط بابک در تاریخ 1348/10/11 و 14:31 دقیقه ارسال شده است

آقا دهن ما رو سرویس میکنید انقدر خبر میزارید.یه کم آرومتر

این نظر توسط امیر بیطرف در تاریخ 1348/10/11 و 1:14 دقیقه ارسال شده است

ترکوندیا !!!! شکلک

این نظر توسط Siyavash در تاریخ 1348/10/11 و 0:41 دقیقه ارسال شده است

ببخشید این فوتبال تو کدوم شبکه ها پخش میشه ؟

شما اطلاعی دارین ازش ؟

اگه دارین یا کسی داره بگه که بازیو ببینیم خیلی دوست دارم ببینم منچستر با این ترکیب جوون چیکار میکنه

این نظر توسط saeed Elec در تاریخ 1348/10/11 و 22:18 دقیقه ارسال شده است

فدات داش شهاب
تابلو شایعس این
مگه خیاره از 25 تا 38 تا بکنن قیمتو شکلکشکلکشکلک
خیلی دارن واس این بچه قرتی کلاس میزارننننشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : دور از جون داش سعید!
تا سی تا بالا آوردن، ولی تا 38 نه شکلک

این نظر توسط saeed Elec در تاریخ 1348/10/11 و 21:42 دقیقه ارسال شده است

http://www.setanta.com/ie/Articles/2012/07/17/United-fail-with-new-Moura-bid/gnid-147993/?
فک کنم شایعس انقد پیشنهاد!!
پاسخ : 38 میلیون یورو رد شده.... اشتباه گذاشته علامت رو ... پوند نیست شکلک


کد امنیتی رفرش
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 60
  • تعداد اعضا : 1023
  • آی پی امروز : 123
  • آی پی دیروز : 106
  • بازدید امروز : 222
  • باردید دیروز : 672
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 5,519
  • بازدید ماه : 5,519
  • بازدید سال : 134,108
  • بازدید کلی : 1,722,150
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2